Fettisdag.

DATUM: 2010-02-16 TID: 17:02:20
Semmeldagen..

..idag!! Har tyvärr inte hunnit äta någon semla ännu, men hoppas det blir när vi går över och ätar.
Fast jag och marcus tjuvstartade och åt en i helgen i lördags hemma hos pappa :)
Har just vräkt i mig massor med sur frukt så det svider om mina läppar.
Sen hjälper det inte med att jag dricker limevatten med jätte mycke lime :p
men men älskar man sura frukter får man skylla sig själv om man äter så mkt att det börjar svida.

Tar riktigt hårt det här med Sandra! ÅH! Fan va jobbigt att tänka.
Att hela tiden tänka "Varför fick jag inte den där chansen." Jag som hade allt klart.
Inväntade att dagen skulle ta slut så det fick bli fredag, så jag kunde fara till vlm och ha tjejkväll.
Men då jag kom hem och läste hennes blogg, så hade allt förstörts för att Emma inte kunde. :(
Saknar min Sandra, min barndomskompis och värst av allt är att jag vill göra allt bra men kan inte.
Nu ska jag slita Älsklingen från datorn och kramas med honom i sängen.
Sen får man hoppas på att hotellet har bakat semlor :)
bye bye ;]
16 februari 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0