God jävla mat!

DATUM: 2010-02-18 TID: 19:15:04
Hotel Jokkmokk.

Idag var det verkligen riktigt gooood mat, made by Tomme!
Det va nå delade fruktkorvar me något på dom, potatis och senapssås. :)
Är ett måste att jag får det som lunchlåda imorgon för det va sjukt gott.
Är så mätt att jag håller på att dö, ville bara äta med fast jag var lagomt mät.
Så jag lyckades göra mig själv äckligt mätt, men det var faktiskt värt det. :p

Har hunnit köra två tvättar, även hänga dom och köra en till.
Nu är det snart fult i tvättstugan så vi kunde inte köra någon till, knappt så sista maskinen ryms.
Men vi ska ta me sista tvätten till Älvsbyn och tvätta den där i helgen. :)
Ska snart ut på en ragg tills maskinen är klar, då blir det att hänga den och sen kanske en film.
Vart inte att vi såg Sherlock Holmes igår så vi ska se den ikv efter vi hängt tvätten som vi kört igång.
men men nu ska jag kolla runt lite på internet så blir inge mer skrivet i detta inlägg.
bye bye ;]
18 februari 2010
Hade hunnit äta så mkt från min så tog kort på Marcus's :p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0