HJ's Semlor!

DATUM: 2010-02-16 TID: 20:50:43
Små, Söta och jätte goda Semlor.

Jag och Älsklingen var just och åt på Hotellet och dom hade självklart semlor till efterrätt :D
Dom gör alltid så jäkla goda semlor på Hotellet!!! :)
Var tvungen ta en bild bara för att dom är så söööööta, så små!!!!
Om det finns några kvar kanske man hämtar en till kvällsfika som jag kan smaska på till filmen ikv.

Efter att vi ätit så var jag så mätt så Marcus fick släpa mig över till rummet. :)
Han är så söt och vi skrattar hela vägen över, för tänk om någon skulle se oss.
Fast har funderat flera gånger på att ställa upp kameran och försöka fota oss. ;D
men men nu ska jag gosa med min Älskling! Malin ♥ Marcus!! ;d
Over and out! ;]
HJ Semlorna!
16 februari 2010
hehe! Marcus kunde inte hålla sig så han har hunnit äta locket! ;D

Outfit for Today.
16 februari 2010 16 februari 2010 16 februari 2010

Kommentarer
Liselotte

hehe gött, jag smaskar arbets semlor jag :D

2010-02-17 @ 02:38:57
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/
marcus

http://www.youtube.com/watch?v=0iXHim3ToQ4



Där har du en länk med någon funny katt som badar :)



Puss

2010-02-17 @ 07:43:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0