1 januari 2010

DATUM: 2010-01-01 TID: 16:42:32
Bakisdag..

Kom hem från Luleå för ett lite tag sedan.
Joel va så snäll att han orkade hämta oss med Marcus och deras bil.
Då slapp vi vänta på bussen som skulle ta tre timmar för det for via piteå.

Igår va riktigt jäkla kul!!
Jag, Marcus, Lulle, Jörgen, Frida och Patrik bokade hotellrum på Elite.
Dagen började med att packa, fika och sen vänta på att våran skjuts.
Sen bila till luleå med mig, marcus, lulle, jörgen och Erika som chaufför.
Drickandet började redan i bilen, men Jörgen och lulle hade börjat lite tidigare :p
När vi kom fram så var det problem med dörren till vårat rum, så vi fick ett annat.
Sen var det bara att hoppa i duschen och fortsätta dricka.
Klockan halv sex gick vi och åt middag på någon resturang som jag inte minns namnet på.
Sen tillbaka på hotellet och fortsatte surra strunt till cleo öppnade.
Där var vi till lite innan tolv för att sedan springa tillbaka till hotellet och fira tolvslaget me bara vännerna.
Efter tolvslaget gick vi ut i parken och tända raketer och nästan frysa ihjäl. :p
Sen återvände vi till cleo tills det stängde, då vart det max och efter det hotellet.
Minns inte riktigt när huvudet hamnade på kudden, men sent va det då. :)

I kväll någon gång ska vi hämta sara i boden :)
Kanske blir en sväng förbi Jörgen också.
men men nu ska jag lägga mig och se tv med Älsklingen i sängen.
bye bye ;]


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0