10 januari 2010

DATUM: 2010-01-10 TID: 19:20:35
Bakisdag.

Igår vart det riktigt trevligt :)
Pontus, Emil, Jenny och Agge kom och vi satt och surra.
Dom beställde även pizza hit som alla utom jag åt, var mätt sen jag och Marcus åt lunch.
Efter ett tag Joel också förbi och började dricka, inte långt efter det kom Tobbs och Cornelia.
När klockan började närma sig tolv så for vi ut och raggade tills vi sedan for till någon nordlund.
Just när vi skulle till Nordlund så ringde Patrik, Frida och Jörgen som då också följde me.
Efter ca en timme så var alla tvungen att gå för det va någon som slagit en bukla i kylen och pajjat bordet.
Då återvände alla som va tidigare på kvällen + Jörgen till Marcus och där vart alla till ca fem någon gång.
Fast vi fick Jörgen som övernattare :p
men men detta är väll ungefär det som hände under kvällen.

Idag har man varit rätt seg men börjar bli mkt bättre nu när man fått lite frisk luft :)
Dagen började med att jag och Jörgen såg klart Transformers som vi påbörjat imorse.
Vi båda somnade så vi såg klart den idag och sen vaknade Marcus till liv och såg nästa film med oss.
Då vart det The tournament, fast den hade marcus redan sett, fast ni såg han bara från mitten av filmen :p
Efter det så har jag och Marcus städat till lite och gjort oss tomat soppa, fy fan va god den va!!! :)
Nyss kommit utifrån, efter att ha kastat alla glasflaskor och burkar som vi sammlat ihop imorse.
Nu ska vi packa, göra fruktsallad och sen blir det chill frammför tv innan vi far :)
bye bye ;]
10 januari 2010 10 januari 2010
Detta är hur jag såg ut igår :)

Kommentarer
Marcus

Puss! :)

2010-01-11 @ 14:08:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0