11 januari 2010

DATUM: 2010-01-11 TID: 16:09:26
Fruktsallad!

Idag vaknade jag ca elva, fast jag plaerat att vakna nio.
Men var ingen ide att ens försöka när jag inte ens somnade förren efter två.
Sen packade jag upp all packning och satt ihop datorn.
Efter det kom Emma och hämtade upp mig, där har jag varit till tre och spelat Xbox.
När jag kom hem ringde jag om min praktik som jag ska ha i 9 veckor.
4 första veckorna blir i jmk på kaitum, dom 5 veckorna efter de blir det i vlm på Bjärka.
2 av dom i vlm blir på gamla bjärkagården och 3 sista blir på nya bjärkagården.
Nu väntar jag på att min Älskling ska komma över så vi kan äta våran fruktsallad. :)

MYD'en havererade inatt efter vägen, marcus sa nå med lamellerna.. :p
Som tur kunde Marcus pappa komma och hämta upp oss, men vi va framme i jmk lite innan två.
Nu kommer han så nu blir det fruktsallad :D
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0