15 januari 2010

DATUM: 2010-01-15 TID: 12:10:20
God morgon.. typ.

Vaknade nio idag!!! :D
Fast klarade bara av det för att jag visste att jag va tvungen upp.
Har varit och fixat praktik på kaitumgården och lämnat in penga pappret :p
Ska få vara på Akkatsgården i fyra veckor om jag får godkänt från faket.
Om jag har otur får jag det inte p.g.a alla nerskärningar.
Sen sa hon om till sommaren om jag trivs så får jag sommarjobb där :D

Nu ska jag se lite serier sen blåser vi till vlm för att fixa min andra praktik.
Efter det ska jag ta en tur på springbandet och sen fixa mig inför kvällen :)
Patrik kommer och hälsar på idag så det lär bli kul.
men men nu ska jag se Smallville.
bye bye ;]
15 januari 2010 15 januari 2010
Ofixad..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0