17 januari 2010

DATUM: 2010-01-17 TID: 21:22:07
God natt!

Har varit jätte dålig på att skriva i bloggen i helgen :(
Men nu kommer en liten snabb resume på Fredag, Lördag och idag :)

Fredag vart utgång med Patrik och Marcus.
När dom bastat och jag fixat klart mig gick vi till Elias på förfest.
Klockan blev lite efter tio och då gick va alla (Jag, Marcus, Patrik, Elias, Hans, Wille och Linus till Opera.
När Opera stänge vart vi kvar utanför ett bra tag (som vanligt) sen blev det efterfest hos Elias.

Lördagen vart det bakisdag hos Elias och kring tio på kvällen drog vi till boden.
Chilli cheese for the win!!! :)
När vi kom tilbaka skulle vi se film me jag somnade innan den börja så vet inte vilken film det blev. :p

Idag vaknade jag först sju av att Lovisa ringde och väkte mig för att höra när jag skulle vakna :p
Efter tio min pratande kom jag på mig själv att jag skulle sova vidare, så jag gjorde det.
Lite efter elva ringde hon och Emma skyddat nummer (dom trodde inte jag skulle svara annars) :D
Dom satt och åt frukost, så jag slängde på mig nå kläder och så fick Marcus köra upp mig.
Sen har jag varit hos Lovisa hela dagen, förruton att jag for och duschade lite snabbt kring två :)
När jag va på väg hem kom Marcus förbi men jag kände för att gå så han fick köra hem själv.
Fast jag gick samtidigt som han for, skänt vara det att få gå en sväng. -4 grader!!! :D
Chilli cheese for the win!! (Fast från grillen, idag.)

Nu ska jag borsta tänderna och sen kolla tv tills jag somnar.
Börjar imorgon klockan sju!!! :(
Hoppas, Hoppas, Hoppas att jag inte försover mig. Men brukar vara bra på att vakna om jag måste :)
men men God natt!! :)
Over and out! ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0