18 januari 2010

DATUM: 2010-01-18 TID: 15:55:35
Trött...

..efter en dag på "jobbet" (Praktiken)
Klarade av att kliva upp klockan sex men hade verkligen legat kvar till nio iaf :p
Förstadagen är nu avklarad och nu är det bara 14 dagar kvar!! :(
Slav arbete är när man jobbar lika mycket som anställda men att man bara tjänar lite under tre tusen.
men men det är så det är när man arbetslös och praktiserar via arbetsförmedlingen.

Ska snart fara upp och kolla på nya arbetsskor på skoaffären.
Blir väll att fylla på telefonen i alla fall. :p
Efter det så ska jag och Marcus hälsa på Lovisa på Hotellet. + äta mat. :)
Hon har ju praktik här i några veckor så mig blir hon inte av med  :p
När jag ätit blir det en tur på springbandet och duschen efter det.

FAAAN!! Kommer säkert bli sjuk!! :(
Har en konstig känsla i halsen och har haft det sen i Fredags.
När jag åt stark mat i Fredags och Chilli cheese igår fick jag cp konstigt i halsen.
I fradags fick jag som en känsla av att det känndes kallt då jag åt starkt och igår fick jag hostattack. :(
Hoppas att det går över så jag inte blir sjuk och smittar någon gamling.
men men nu ska jag fara ut på ärenden.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0