23 januari 2010

DATUM: 2010-01-23 TID: 12:04:00
God morgon!

Vaknade för en timme sedan av att emma började smsa.
Fortfarande sjuk men betydligt bättre än i veckan.

Igår vart det ju vlm till mamma, jag hoppade i badet medans Emma friserade mamma.
När jag kom upp ur det varma sköna badet var jag helt slut, fick knappt på mig kläderna.
en jag lykades tillslut och då for vi till pappa för att äta.
Emma som fick laga maten för jag va tvungen ligga på soffan, fast hon hade inget emot det.
Efter maten vart det efterrätt; glass, mandariner och chokladsås!!!
Riktigt trevligt, fast att jag mest var död och låg på soffan eller i badkaret.

Marcus hade planerat att hinna fara till grabbarna i skällarim och ta någon öl.
Men det vart inget med det för Emma vägra fara från vlm och ändå försökte vi tre gånger.
Vi kom inte hem fören tolv och då tyckte marcus det var försent. =/
men men nu orkar jag inte skriva mer, hörs kanske senare...
bye bye ;]

Kommentarer
Elin Larsson

Tackar! :) Blev så less på utväxten, och som sagt är det fint med lite mörkare på vintern :) känner mig faktiskt ganska mycket mörkare, syns inte så mkt på bilden, men jag märker då stor skillnad ;)

2010-01-24 @ 15:23:15
Blogg: http://misslarssson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0