28 januari 2010

DATUM: 2010-01-28 TID: 16:22:11
-20!! Kallt igen!

Kom just hem från praktiken fast jag följde Emma upp till ica så vart en längre väg hem. :p
Satan va kallt det är, kan det inte få vara så varmt som det va igår??!!

Imorgon är det Fredag och då blåser jag nog till Vlm och Marcus till Älvsbyn.
Tänkte sova hos min bästa pappa och hitta på något med honom, sen filmkväll med Sara o co.
Lördagen kommer Emma och Glenn så då åker jag kanske med dom tillbaka till jmk.

Söndagen blir det nog att sova hos Marcus mormor för det är fullt på hotellet.
Måndag och Tisdag sover vi på Hotellet igen fast inte på Anexet där vi annars bor.
Onsdag till Söndag sover vi igen hos Marcus mormor, men sen då flyttar vi in i Anexet igen.

FAAAAN!! Har med mig nyckel hem, den som jag har på jobbet!!!! Måste förbi där då Marcus slutar.
men men nu ska jag gå över på hotellet för Marcus slutar snart och de är ändå mat klockan halv fem.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0