3 januari 2010

DATUM: 2010-01-03 TID: 11:33:50
2år och 5månader!!!

Idag firar jag och Marcus 2år och 5månader tillsammans, så Grattis till min och Marcus!!!
Älskar han och jag hoppas på att vi kommer bli gammal tillsammans.
hihi just nu ligger min underbara pojkvän i sägen och snarkar och det ska han få göra ett tag till. ;D
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!

Vaknade klockan elva men hade helst vaknat en timme tidigare.
men men så går det då jag somnar efter två någon gång.
Nu ska jag kolla lite serier, smallville tills Sara och Marcus vaknar. :)
Om jag har tur så Vaknar Sara tidigt även fast hon och Marcus satt uppe till ca fyra.
Igår vaknade hon bara en halvtimme efter mig, ovanligt!! :p

Inte fått några bilder ännu, men ska höra men Jörgen idag, om jag har tur har han fixat dom.
men men nu blir det serietittande...
bye bye ;]

Kommentarer
Ellie

Grattis! ; )

2010-01-03 @ 16:39:58
Blogg: http://ellinorlundqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0