30 januari 2010

DATUM: 2010-01-30 TID: 21:04:32
Jmk igen.

Kom för ca en timme sedan till jmk.
Har börjat sy fast mina knappar på min jacka eftersom dom lossnat :(
Sen har pappa fixat till så att jag har en fungerande dragkedja.
Igår var jag i vlm från sex på kvällen till halv åtta idag för då åkte jag med Emma och Glenn till jmk.
Det har varit jätte mysigt att få vara hemma i huset i vuollerm, någonting jag har saknat.

Kvällen i vlm började med att vi var på affären ocg handlade det pappa glömt att köpa.
Sedan började vi laga maten, det blev tacos.
Efter vi ätit for Marcus vidare till Älvsbyn och jag stannade kvar i vuollerim.
Jag och pappa började se någon film som gick på sexan och sen somnade jag till i soffan en stund.
När klockan var två började jag dra mig till sängs och pappa en stund efteråt.

Nu ska jag bara hoppa i duschen sedan ska jag knalla upp till Emma och Glenn.
Är så tråkigt att vara ensam här på rummet.
Men senare så blir det en film i sängen som jag kan somna till.
men men nu har jag lite bråttom. :)
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0