31 januari 2010

DATUM: 2010-01-31 TID: 21:18:41
Älsklingen..

Har kommit hem från Älvsbyn!! Fast det är ett tag sedan nu.
Har ätit och myst så har inte idas skriva förren nu :p
Klev upp klockan 11 idag helt pigg även fast jag somnade efter fyra i natt.
Låg och kollar några avsnitt av Smallville, sen hoppade jag i duschen och fixade mig.
Efter det fick jag upp til Emma och kollade när hon spelade, spelade även själv lite men kollade mest.
Sen när Marcus kom så beställde vi mat på grillen och sen vart det lite mys framför tvn.
Nu ska vi lägga oss i sängen igen och kolla någon film.

Någon dag under veckan kommer jag inte att skriva och det är för att vi ska flytta ut.
Vi ska bo hos Marcus mormor under maknaden och hon har inte internet så kommer bli ett uppehåll.
Fast kommer väll våldgästa Hans och sno hans dator för att kunna skriva lite i bloggen.
Måndag och kanske Tisdag kommer jag ha praktik frivilligt på eftermiddagen.
Bara för att Vakansen ska kunna ringa ut mig på eftermiddagar oxå.
Så dom/den dagen jag gör det kommer jag inte skriva någonting.
men men nu ska vi kolla film så God natt.
bye bye ;]
Jag och Emma.
När Jag och Emma spelar tv-spel försöker vi styra genom att styra med hela kontrollen. :p
Fast det är ju för att vi blir så konsentrerad i spelet. Någon annan som oxå är lika korkad :D
31 januari 2010
Renar.
Såg att jag glömt lägga in bilden jag tog då Jag och Marcus var och raggade för ca 2 veckor sedan.
Var tvungen ta kort för att det va så fult när dom var inne i byn(jmk,Nyborg) och gick.
16 januari 2010
16 januari 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0