8 januari 2010

DATUM: 2010-01-08 TID: 12:54:59
Godmorgon..

Vaknade för ca en timme sedan, vart lite situps och sen hamnade jag här.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kan bli lungt och det kan bli fest. :p
Har som ingen aning eftersom älsklingen ligger och sover ännu.

Filmkvällen igår vart ända till sex/sju på morgonen. :)
Fast jag somnade efter första, början av andra filmen och då va klockan efter två.
Sen vaknade jag till av att Robin och Marcus va helt lyriska under andra filmen.
Men jag sov lika snabbt igen, ända tills klockan va kring sex någon gång.
Då skulle dom se Hangover för Robin hade inte sett den.
Kunde inte låta bli att se lite av den, tur att jag då låg i sängen för jag somnade ganska så snabbt.

men men nu ska jag se lite serier, kanske nöta Smallville. :p
Sen blir det duschen och fixa sig, kanske för fest...
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0