AAAH! :(

DATUM: 2010-01-18 TID: 20:24:04
Snälla, Snälla SNÄLLA!!!

Vill inte bli sjuk!!! Kan inte vara sjuk andra dagen på min praktik!!!
Det får inte hända mig. Somnade i ca en timme ocg vaknade av att jag mår skit!!
Torr hosta, helt slut i kroppen, törstig hela tiden, huvudverk och känner mig helt sjukt varm. :(
Hoppas det inte blir värre för då kan jag iaf försöka klara mig igenom imorgon.
Saken är den att när man känner på sig att man är det minsta sjuk så ska man inte gå till jobbet.
Eftersom jag kan smitta ner gammlingarna och dom är "skörare" än mig så kan dom bli riktigt sjuk.
Så jag hoppas verkligen på att jag känner mig bättre imorgon :)

Nu ska jag fortsätta se serier, blir Bones nu, har hunnit me Grey's Anatomy och Private Practice.
P.S. Jag hoppas iaf att jag är sjuk nu ist för under Marknaden. :p
Säger God natt nu för jag kommer inte orka skriva ett till inlägg.
Over and out! ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0