God natt..

DATUM: 2010-01-11 TID: 22:49:12
..Sov gott! :)

Det fick bli fruktsallad senare för när han kom gick vi över och åt.
Efter vi ätit gick vi över på hotellet och snokade lite på datorerne, sen hoppade jag i duschen.
När jag kom ut ur duschen hade Hans och Linus kommit så började surra strunt med dom.
Då när jag klätt mig så blev det fruktsallad för mig och Marcus, fy fan va god den var!!!
Vi åt nästan sluta på den, resten blir nog min lunch för imorgon :)

När vi surrat och kollat nog mycke strunt på datorerna så blev det raggen någon timme.
Klockan halv tio fick Marcus släppa av mig på hotellet för jag skulle bränna en skiva till Emma.
När jag bränt klart den blev det ännu mer strunt på datorn, men nu sitter jag och ser Paradise Hotel.
Snart kommer Älsklingen och han har med sig smörgåsar till mig och då blir det kudden för mig.
Over and out! ;]

10 januari 2010
Annanas, Granatäpple, Passionsfrukt, Mandariner och Citron!
(Inget konserverat)
Melon ska också vara med, men det fanns inge på konsum i Älvsbyn

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0