Skit jävla syster!!

DATUM: 2010-01-13 TID: 16:00:01
Egoist är va hon är!!!

Har iaf hunnit med att gå på skolan idag av alla mina sysslor.
Fast det var ju innan jag åkte upp till Emma, sen har det bara handlat om henne.
När jag kom upp tolv skulle hon först fika och äta nå frukt.
Sen skulle vi bara svänga förbi "lite snabbt" på lapplands lack och där blev vi till ca två!!!
Då skulle vi bra gå upp med dom till Emma, sen ICA!!! Smet in på arbets för att hämta nå papper.
Där inne fick man bara höra massor me suckningar från Emma.
SERIÖST det tog max tio minuter för det var någon seg person innan.
Sen började vi självklart bårka på vägen till ICA så jag gick hem ist..

Det är min dag idag tack vara min otriligt egoistiska syster!!!
Jag skulle egentligen ha varit på skolan och sedan en sväng på gymmet.
Efter det skulle jag klä på mig ett par täckisar och tagit en lång och frisk promenad.
Men tack vara Emma är hela min dag förstörd!!!!!

Tack vara min underbara pojkvän så räddar han min dag.
Vi ska på gymmet efter vi ätit och så blir det en kvälls promenad.
Sista gången man luras upp till Emma igen och så går jag på gymmet själv eller med Marcus i fortsättningen.
men men nu ska jag skicka in mina uppgifter till Martin.

Uppdaterat: 16.40
FUK, Finns inge vatten på hotellt!! Dom har råkat kapa någon ledning eller nå.
Vi får inte vatten fören sent ikv, så det blri inge gym idag.
Men promenad blir det då och imorgon får jag ta gymmet :p
bye bye ;]
13 januari 2010

Kommentarer
Liselotte

Det dära löser sig, om nån dag är ni vänner igen.

2010-01-13 @ 16:10:42
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/
Malin

Ja, klart vi blir vänner men kommer inte fara upp till hon mer och inge gym med henne heller. Min nya gym kompis är Marcus. :)

2010-01-13 @ 16:44:44
Blogg: http://malinerikanyman.se
Lovisa

hahaha, ja ni är roliga :)

Första gången ni kanske inser att ni är FÖRBANNAT söliga ;phahah ;) men jag tycker det är roligt för jag får skratta så mycket över att 5 minuters jobb kan ta ca 4 timmar ;) charmigt :D

2010-01-13 @ 16:52:11
Blogg: http://kisseee.blogg.se/
Malin

Det jobbiga är att hon började göra saker fast att vi skulle direkt på gymmet. :p Nä men när det tar låg tid för mig så anser jag att det inte är så viktigt att göra det fort. men är det något jag MÅSTE göra fort för att vara klar viss tid då är jag de :)

2010-01-13 @ 17:15:46
Blogg: http://malinerikanyman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0