12 juli 2010

DATUM: 2010-07-12 TID: 14:27:43
TRÖTT!!

Jobbat som en jävla tok idag! inte haft en lugn stund under mitt arbetspass.
Skönt att man äntligen har slutat, fast inte blir det nå lugnare för det :(
Ska börja städa, stor städa hela rummet och tror ni att jag kommer få någon hjälp??
Haha nä söta, lilla gosiga Marcus är säkert så trött efter sitt arbetspass idag.
Jag kan inte förstå hur han kan bli trött av att sitta i receptionen hela dagarna. :p
Jobbar..
Imorgon: 15.00 - 21.15
Onsdag: LEDIG!!
Torsdag: 13.00 - 20.30
Fredag: 7.30 - 14.00
Lördag: LEDIG!!
Söndag: LEDIG!!

men men nu är det bara att börja städa..
bye bye ;]

Torsdag:
Efter att jag slutar jobba så hoppade jag i duschen andra gången under den dagen.
Men ville fräscha upp mig inför kvällen så jag smetade på lite smink och rena kläder.
När vi packar ut allt i bilen och lämnade Jokkmokk hade klockan just passerat nio :)
Då började jag och Marcus drickandet med Emma som chaufför.
När vi kom fram till Vuollerim for vi till mamma för att packa in alla våra saker.
Då vi var klar med detta så gick vi till Rasmus på förfest och hemma va kvar en stund.
Men hon jobbade fredag så hon for hem tidigt och utan alkohol i kroppen.
När vi surrat en bra stund krånglade vi oss iväg mot Bjärkaudden var hemma efter ett.

Fredag: Vaknade ca elva för att äta frukost, fixa oss, gå till pappa och pumpa båtarna innan POTL.
Hemma hos pappa fixade jag även med kylväskan så att vi fick ner nå kylklossar. Kall alkohol! :D
När klockan var ca ett körde pappa ner oss till Kyrktjärn och vi sjösatte båtarna :)
Där blev vi flytande (jag fick ro) tills klockan var efter fyra då började vi tömma båtarna på luft.
Vi fixade så att Petter körde oss upp till pappa vid fem där maten väntade och Emma anlände.
ÅÅÅÅÅH!! Vad jag Älskar thai mat!!! ♥
Körde en ragg, plockade upp Sara, hon köpte sig en pizza, plockade upp Greger for till mamma.
När vi ätit, surrat och stoppa båtarna i garaget for jag, Emma och Marcus till Mamma för att fixa oss.
Då började även drickandet för Emma, fick en överraskning när vi kom till mamma, Anlo va där.
När klockan va efter halv sju någon gång så gick vi till Rasmus för att förfesta.
Efter att vi svamlat på där så gick vi till till udden och vart där till efter tre. :p
Då vart det sängen för myggen höll fan på att äta upp en då man va ute så vi ledsnade.

Lördag: Bakisdag fast jag va knappt bakis. Vaknade ca tolv och då för vi på affären.
Vi handlade bullens korv och massor med dricka som vi for till pappa och tillagade + drack.
For ragg, plockade upp Rasmus och Dennis, handlade cola och satt utanför Bilisten en stund.
Efter det for vi förbi pappa igen så att Rasmus skulle få se pappas söta hund!
Tog massor med kort som jag kommer lägga in snart som med resten av alla bilder.
Klockan började närma sig sex så vi släppte av Rasmus och Dennis sedan for vi till jmk.
När vi kom fram handlade vi för filmkväll, släppte av Emma och for sedan och åt.
Vi gjorde sällskap med Johachim, Annelee, Anneli och Janne. Riktigt god Grillbuffé!
När klockan va halv åtta for vi till Emma filmkvällen började med fix med morötter och dipp.
Vi hann med två filmer sedan va jag tvungen hem och sova eftersom jag börja jobba igår kl sju.

men men det här får duga som en kort sammanfattning om helgen i vlm. :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0