13 juli 2010

DATUM: 2010-07-13 TID: 13:40:09
Sovmorgon idag.

Har haft sovmorgon idag till nio eftersom jag inte börjar fören tre idag.
Blev inget morgon inlägg eftersom jag började nöta Ugly Betty, duscha och fixa mig.
Efter det så beställde jag och syrran mat från grillen på hennes lunch! NICE! :D
Nu sitter jag och nöter Ugly Betty igen och ska göra det tills jag börjar.

Igår for jag och Älski och åt på sala thai i vlm och det va äckligt jävla gott!
Sedan då jag kom hem till jmk så blev det film hos Emma, Yes Man.
När vi sett den for vi hem och kollade tv tills vi somnade för Emma skulle sova tidigt.
Var så trött igår att jag somnade bara efter en någon timme, somnade innan tolv. :p
Slumrade även till direkt vi lämnade jmk och for mot vlm för att äta. :D

men men nu har jag inte tid, ska se serier..
bye bye ;]

LEDIG IMORGON! :D




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0