14 juli 2010

DATUM: 2010-07-14 TID: 22:41:56
Underbara dag! :)

Kom just hem efter att ha sett Alvin och gänget med Emma :)
Idag har jag hunnit med mkt, har varit i Luleå med Lovisa, stannade även i Boden en stund.

Dagen började med att jag klev upp klockan sju för att göra mig färdig för att fara kl åtta.
Lovisa kom hit ca tjugo i åtta så väckte Marcus och for för att tanka, då vi var klar ville Marcus följa.
Fast han ändrade sig efter två min så vi släppte av honom och sedan va det bara att fara :)
Vi lämnade Jmk klockan åtta, stannade i vlm för att handla dricka, Harads för tugg och banan. :p
Sedan tog jag på mig sovmasken för att sova en stund, det slutade med att jag vaknade i luleå. :D
Då virrade vi runt med bilen för att söka åke erikssons som vi hittade efter en halvtimme.
Men bara för att jag bestämde mig för att ringa pappa och höra vart det låg. :p
(vi var riktigt nära vi vara bara på gatan ovanför så kändes lite fult)

Shopping.....

Slutade med två Tröjor/Jackor(en röd och en svart), ett vitt linne och en rosa topp från Gina tricot.
Sedan lite smycken från Glitter. Skulle egentligen bara köpa "trojotrna" men så vart det inte.

Vi var hemma lite innan fyra så jag hoppade i duschen, fixade mig och blev hämtad av Emma.
Surrade skit och så bjöd hon på mat!! Makaroner och bacon :D (vet någon som kommer bli avis)
Sedan tog jag en promenad och gick sedan upp till Emma igen för att se filmen Alvin och gänget.
När den va slut bjöd hon på en jätte god baguette och varm choklad :D
Sedan va det dags att fara hem så då körde hon hem mig och nu sitter jag här. Bästa syster! ♥
Nu ska jag se lite Ugly Betty.. Natti Natti..
Over and out! ;]





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0