18 juli 2010

DATUM: 2010-07-18 TID: 23:51:51
Bakisdag.. Dock inge bakis. :)

Skönt att inte vara bakis idag men tog det rätt lugnt igår så säkert därför :)
Kom just från Emma där vi ätit toast och kollar tv + film. Vi var även och matade en ödla.
Emelie hade glömt att göra det innan dom for och hon kanske inte kommer hem på ett tag.

Igår efter jag och Emma promenerat på affären och systemet gick vi upp till henne och kolla tv.
När klockan var ca tre började vi göra hemma lagad pizza så det blev klar till fyra då Marcus sluta.
När vi ätit så for vi till Hotellet för att fixa oss på fixa bilen vi skulle åka till vlm och boden.
Elias va snäll och ställde upp som chaufför fast hade varit roligare om han oxå varit med där bak :D
När vi var klar så for vi till vlm och då var klockan ca sju.
Då vi kom fram till vlm så plockade vi upp Sandra, ringde Rasmus och for på förfest hos Dennis.
Jag styrde igång Ölspelet (pyramiden) som Rasmus, Marcus, Dennis och Matte va med på.
Emma och Sandra fegade ur så dom satt bara och kollade på.
När klockan började närma sig halv elva, elva så mosade vi in oss alla i bilen och for mot Boden.
Boden.. Farmen!
Träffade lite Älvsby bor och vlm bor där så det va kul.
Klockan två stängde det och träffade två vakter som varit vakt på HJ och Entrévärd, trevligt. :)
Fyllemat på Frasses och Bilresa hem efter fem på morgonen.
Somnade när vi passerat Harads men vaknade då vi lämnat av Rasmus, Matte och Dennis i vlm.
Plockade upp Hans o co i Skällarim och släppte av dom hos Hans där Jag sedan for på Efter P.
Marcus va tvungen sova, Emma va så trött så hon orkade inte Efterfesta så vart bara jag som for.
Trevligt, kom hem ca tio och sov till två eftersom jag inte ville sova bort hela dagen.
Fyra timmar sömn och jag är inte det minsta trött så tur att jag inte börjar fören tolv imorgon.

En liten sammanfattning om va som hände igår.

Nu ska jag höra vad Marcus och Elias gör så kanske man är med dom eller kollar Ugly Betty :D
Over and out! ;]

Jobbar..
Imorgon: 12.00 - 21.15
Tisdag: 15.30 - 20.30
Onsdag: LEDIG!!
Torsdag: 15.00 - 20.30
Fredag: 7.30 - 14.00
Lördag: LEDIG!!
Söndag: LEDIG


Kommentarer
lovisa

jag är också ledig på onsdag! ska vi göra nå då?:)

2010-07-19 @ 10:22:33
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0