20 juli 2010

DATUM: 2010-07-20 TID: 11:19:21
Godmorgon.

Vaknade för ca en tinne sedan och som vanligt har jag ledat och dragit mig i sängen. :p
Ska se lite Ugly Betty och äta min lunchlåda jag fick av syrran, kyckling gryta!!
Blir väl inge annat att göra tills jag börjar jobba halv fyra till halv åtta.
Sedan är jag ledig och såg att jag har bokat tid för att fixa till naglarna imorgon kl ett.
Älsklingen har farit till Luleå för att lämna in bilen på lagning och till Älvsbyn för att hämta en bil.
Vi ska ha Annelees bil tills Marcus bil blir lagad, synd att det inte var vinter nu :p
Vill bara ha vinter för att Annelees bil är bara rolig att ha då det finns massor med snö :p
men men nu ska jag se serier.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0