26 juli 2010

DATUM: 2010-07-26 TID: 21:37:45
Dålig uppdatering.

Sorry för att jag varit så dålig på att uppdatera här på bloggen men har helt glömt den :p
Kommer heller inte skriva om hur min helg har varit för det orkar jag inte.
Det ända jag kommer säga om den är att den va riktigt trevlig med alkohol på lördag.
Kan även nämna att jag hade roligt sällskap av Elias, Hans, Fanny, Felicia och Evelina.
My och Marcus fick vara chaufförer och jag for hem efter ett någon gång.
(Efter ett kollade jag inte på klockan, just därför jag inte vet när jag for hem)

Slutade jobba 20.30 idag, har haft delad tur så jag jobbade 7.00 - 12.00 15.30 - 20.30.
Imorgon: 15.30 - 20.30
Onsdag: LEDIG!
Torsdag: 6.45 - 15.30  PDOL
Fredag:LEDIG!   PDOL
Lördag:LEDIG!  PDOL
Söndag:LEDIG!  PDOL (Hemresa, eller måndag)

Nu sitter jag och ser Ugly betty och väntar på att Älsklingen kommer hem.
Då ska jag hämta mina kläder som kommit, som Emma hämtat ut! :)
Väntar även på ett till packet som kommer förhoppningsvis på onsdag, annars torsdag. :)
men men Sov så gott!
Over and out! ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0