3 juli 2010

DATUM: 2010-07-03 TID: 10:07:56
2år och 11 månader!! ♥

Idag är det 2år och 11 månader tsm med Marcus!! Älskar dig! ♥

Marcus, du betyder allt för mig och jag är så lycklig över att få ha dig i mitt liv!
Jag hoppas och vill att det ska vara vi hela livet ut!!
Dig kan jag alltid lita på, du finna alltid där för mig, du älskar mig för den jag är! Love! ♥
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!

Faaaaan jag har fått mitt första myggbett och det kliat som ett jävla as!!!!!!
Jag blir fan tokig!! Det är på foten och jag hatar tt få myggbett på foten!!!
Idag jobbar jag eftersom jag bytt så att jag är ledig nästa lördag för Party On The Lake!
DET ÄR ETT MÅSTE ATT FARA DIT!!! ;D
Men imorgon är jag ledig!!! I helgen är jag ensam eftersom Marcus for till Älvsbyn igår.
Han kommer inte hem fören imorgon på eftermiddagen någon gång. :(
Nu ska jag kolla tv och klä mig lite :p
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0