4 juli 2010

DATUM: 2010-07-04 TID: 10:34:13
Godmorgon!

Vaknade ca nio idag men låg och drog mig tills pappa ringde klockan tio :)
Har tagit mig en skön varm, rätt lång dusch och upptäckte då hur många myggbett jag fått.
Har inte haft ett enda myggbett sedan igår!! det är helt sjuk va dom har bitit mig!
Pappa har äntligen skaffat hund som han velat göra sedan jag var liten.
Men eftersom mamma inte ville ha hund sen när han vart ensam va han nästan aldrig hemma.
Nu när han träffat Sai så har han skaffat en hund, eftersom hon är hemma rätt mkt. :D

Blev inge vlm som vi planerat, men Marcus for till Älvsbyn och idag far pappa tillbaka till Norge.
Han har ju jobbat där ett tag nu och blir där ett bra tag till, men Sai är ju hemma.
Så nu har jag planerat att någon dag i veckan ska vi fara till vlm och hälsa på hemma, se hunden.

Nu ska jag lägga mig med blöthåret i sängen och kolla lite tv.
Sedan blir det väll att hitta på något och idag kommer Älsklingen hem och då blir det kramas!
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0