7 juli 2010

DATUM: 2010-07-07 TID: 13:25:40
SERIÖST!

Dagen började på Akkatsgården men slutade med att dom behövde någon på Övergård.
Då vart jag uppskickad dit! Jag som bara varit där en morgon som extra personal i typ Februari.
Har även varit en kväll med Emma aprill typ, men det hjälpte ju inte mig något.
Nästa gång ska jag då vägra för jag är alltid lika dum och går med på allt.
Slutade iaf kvart över tolv idag eftersom jag hade rast men kunde inte ta ut de.
Så som tur var så vart det ju ingen lång dag där för mig.

Nu ska jag hoppa i duschen, fixa mig och sen ska marcus få köra mig förbi arbetsförmedlingen.
Efter det så börjar Marcus jobba 15.00 - 23.00 så jag har fixat mig lite serier :p
Nu är iaf allt viktigt inför helgen fixat som båt, alkohol och en förväntansfull Malin och Marcus :D
måste skynda mig i duschen nu.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0