8 juli 2010

DATUM: 2010-07-08 TID: 12:30:24
Godmorgon.. typ.

Vaknade ca halv tio idag och klev upp elva då vart det duschen i ca en timme :D
Nu ska jag nöta lite Ugly Betty sedan packa resten för att fara till vlm då jag slutar.
Blir att vara i Vuollerim till på Lördag kväll eftersom jag och Marcus jobbar på söndag.
Kan inte bli bättre väder YR, SMHI

I tisdags så prövade jag trycka igenom en piercing i hålet jag har i naveln.
Först gick det inte men gav fan inte upp och nu har jag mitt gamla läkningssmycke i :)
Jag och Emma beställde även mer piercingsmycken från Barbarella.se som blev skickade igår :)
Förhoppningsvis så kommer dom imorgon annars inte fören måndag, det ska ta 2-3 arbetsdagar.
men men nu ska jag poppa lite popcorn och se serier.
bye bye ;]

GRATTIS!!!! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0