hm...

DATUM: 2010-07-21 TID: 22:32:23
Gamla goda tiden..

Då jag var en bättre Malin!! Jag vill vara hon igen men det är redan för sent.
Kom på att tänka på en sak och började fundera.. Jag var bättre Malin förr.
Jag vill vara den Malin nu!!! Jag vill få en sak raderat ur mitt liv för det här är inte jag!
Det jag självklart vill behålla är mitt ♥(Marcus), Familjen(självklart), vänner och mitt spring vik. :p
Eller nä.. Jag vill behålla allt utom en dum jävla sak!! För vad tjänade det till egentligen???
Jag ska försöka blir gamla Malin igen fast att det som har hänt har förstört Malin!..
och inte går att radera... :(

men men slut med mitt gnällande...
Har hunnit umgås med Lovisa idag, fixat naglarna hos Salong M, ätit och hälsat på Emma :)
Sen har jag nött massor med Ugly Betty eftersom det började regna.
Fick sedan en bra idé från Syd, att ge mig ut på en joggingrunda för att rensa tankarna.
Om en halvtimme kommer min Älskling hem och då har han planerat att vi ska nattsudda. :p
Imorgon ska jag städa på rummet eftersom jag inte gjorde det idag :D
SNART PDOL!!!!!
bye bye ;]

Kommentarer
Sandra

Du kan inte förändra det som varit men du kan fortfarande bli en ÄNNU bättre Malin än förr. :-)

2010-07-22 @ 10:28:41
Blogg: http://motherhood.blogg.se/
Malin

Tacka Sandra :) Ska försöka bli en ännu bättre Malin :)

2010-07-22 @ 11:30:36
Blogg: http://malinerikanyman.blogg.se/
Liselotte

Längtar till pdol helgen!

2010-07-22 @ 18:59:19
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0