Rent och Fint!

DATUM: 2010-07-22 TID: 21:49:51
Skönt!!

Äntligen är det rent och fint på rummet, allt pollen är borta!!
Har verkligen stor städat idag och hoppas Älsklingen inte kommer hem och bara slänger allt på golvet.
Är inte så ovanligt att det händer då jag just har städat och så får jag städa en andra gång. :p
Fast nu har han varit med och städat så då får jag hoppas på att han inte gör det.
Snart är det helg!!! Får helg imorgon klockan två!! Synd bara att Älski ska jobba hela helgen :(

men men får hitta på någonting själv med några kompisar ist :p
Nu ska jag borsta tänderna sedan lägga mig och kolla Ugly Betty tills jag somnar.
Älsklingen slutar elva och Rasmus kommer väl snart förbi och hälsar på + hämtar sin jacka :)
Over and out! ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0