14 juni 2010

DATUM: 2010-06-14 TID: 14:58:13
Jobbat! :)

Slutade klockan 13.00 idag och efter det har jag varit och skickat balklänningen.
Hämtade ut min korthållare som Marcus råkade få med sig, som han skickat i morse.
Nu blir det tv tittande med morötter och dipp, senare en promenad. :)

Grattis Mamma på din födelsedag!!!!

Måndag var en lugn dag, jag och Älsklingen var och hämtade maskeradklänningen i porjus.
Sedan drog vi till Älvsbyn och hämtade Joachim, åt och sedan Jmk igen.
Marcus for ut och firade med sina studentfirare och jag la med för jag jobbade tisdag. :)

Tisdag började jag jobba kl 7.00 - 16.00 sedan tog man det lugnt och Marcus me :p
Var till Salong M och gjorde mina naglar som skulle passa till balklänningen.
Haha han mådde inte så bra hela den dagen. hahaha xD

Onsdag började jag med att traska till Klipp Malin och fixade till håret.
Blev att göra utväxt, resten av håret och att återgå till några svarta slingor som jag har haft förut.
Efter det blåste jag och Emma till Luleå och hämtade min balklänning + shoppa :)
Blev en klänning, en topp, shorts, leggings, strumpor m.m.
När vi kom till Jmk klockan halv åtta hoppade jag i duschen, fixade mig och började festa.
Maskerad på HJ! ;D Jätte kul!! Efterfest Vofflan.

Torsdag Vaknade jag av att Lovisa och Ellinor kom och hälsa på, Lovisa slet så klart upp mig.
Jag som ville sova en timme till fick fara ut och ragga med henne :p men men kul va det.
Som lunch vart det milkshake och efter det ringde jag och väckte älsklingen.
När klockan va två så for jag hem och duscha fix av maskara, ragga och sedan till Malin kl tre.
Då va det dags för balfrisyr och det vart så jävla snyggt!! Ska lägga upp bilder senare.
Efter det va det bara hem och klä på sig balklänning och sedan lugna nerverna med en cider.
Då va det dags för BAL med Älsklingen!! Jätte kul det me. ;D

Fredag Vaknade jag innan åtta av att jag inte kunde sova, va så stressad.
Ringde Emma och hörde när hon skulle hämta mig och sedan fixade jag till mig.
När vi var klar så blåste vi till Vlm för att se när Christoffer stod på trappen! Han gick ut nian!!
Tiden går så jäkla fort!!! Kan inte förstå att Chrille och Nadja har blivit stor!!
Sedan när klockan va efter tio blåste vi till Jmk igen för att köpa skumpa till min Älskling.
När klockan passerat elva gick jag och Emma till kyrkan för att se Marcus gå ut på trappen.
När kyrkan va klar fick jag gå och dela ut 20 rosor till alla som vi kände, från mig och Marcus.
Då det va avklarat raggade jag och Emma lite för att se studenterna på flaket!! :D
Vi blev leds efter ett tag och for till Emma en stund för att vänta till klockan blev två.
Då fick Emma köra ner mig till hotellet för jag skulle äta middag med Marcus familj, släckt m.m.
När vi ätit klart kom Emma ner till oss och jag + Marcus började fixa oss :)
Därefter kom Rasmus och även några till, festen hade börjat.
När klockan närmade sig elva var det dags för HJ!!! Studentfesten!! Riktigt kul! :D
Rssmus och Dennis sov över.

Lördag Vart det "bakisdag" fast jag var inte ens bakis.
Jag, Marcus och Elias bestämde oss på fredag natt att vi skulle göra lövstek på lördag.
Så jag och Marcus gick och handla lövstek + snask som vi gick med till Elias :)
Så jäkla gott! :D
När vi ätit klart så blev det ragg största delen av dagen/kvällen.
Vi for runt och kollade på massor med ställen och när vi skulle hitta till ett, hittade vi ett annat.
Såg film åde, fast inan de kom Liselotte och Thomas (hennes kille) förbi och surrade lite :)

Igår blev det tv tittande och sedan va det bara att börja städa och även tvätta.
Marcus for till Älvsbyn och jag fick sova själv och det kommer jag få göra resten av veckan.
La mig rätt tidigt eftersom jag började jobba idag kl 8.00 och slutade 13.00

Sådär, nu har jag skrivit en kort sammanfattning om veckan som va. :)
bye bye ;]

Kommentarer
Liselotte

Att jag och Thomas kom förbi och hälsade på räknades visst inte in :/

2010-06-15 @ 02:29:41
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/
Malin

Sådär?

2010-06-15 @ 14:53:56
Blogg: http://malinerikanyman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0