16 juni 2010

DATUM: 2010-06-16 TID: 15:07:53
Fin väder! :D

Fan va skönt med finväder!!! Kämner mig lite gladare idag tack vare vädret.
Sen är jag gladare idag mest tack vara min underbara kompisar :)
Men säger bara en sag "så jävla fult!" hahaha alla märkte det oxå! :D
Ibland känner jag bara för att inte hålla emot när min mun vill glappa.
men men inte mig det gör nå om den skulle glappa.

Kom just från Emma där jag "suttit", hah, legat i hammocken och varit social då hon måla.
Fy fan va skönt det va med en filt och så gjorde jag mig någon smörgås där oxå.
Nu sitter jag hemma på rummet och väntar tills Elias slutar för då blir det matlagning
Vi ska göra Lövstek!!! Hans kanske oxå skulle vara med.

Igår
va en rolig kväll tsm med Elias, Hans, Fanny och Emma :D
Klockan sju kom jag på att jag ville ta en grogg så jag gick på Ica och köpte mig groggvirke.
När jag va på väg hem så raggade Fanny och Emma upp mig så jag följde med på raggen.
Lockade med mig Hans och Elias på ragg med Fanny, men även med drickandet. ;p
Så vi skålade, åkte några raggar, sedan for vi till Elias, raggen igen och kvällen slutade hos mig.
Slutet av natten så låg alla och surrade i sängen men slutade med att Elias och Emma for hem.
Hans va självklart för lat för att gå hem så han övernattade på Marcus sida :)

men men va en liten sammanfattning om igår kväll och början på denna dag.
Nu ska jag lägga mig på sängen, sedan äta med Hans och Elias, blir även en promenad idag.
Imorgon jobbar jag 14.30 - 20.30.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0