17 juni 2010

DATUM: 2010-06-17 TID: 11:45:06
Godmorgon.

Vaknade ca 11.00 idag, har fixa håret och hunnit göra mig frukost :)
Jobbar idag 14.30 till 20.30 så innan de måste jag hämta tvätt och vika den.
Sen om det blir tid över ska jag läsa lite i körkortsboken :)

Jag är riktigt lycklig idag och inget kan förstöra det. Älsklingen var förbi i morse!! :D
Han hade glömt bort att han inte började fören tio och han hade farit dit till sju. :p
Då hade gubben ringt och påmint Marcus, då blåste han hit för att kramas med mig en stund.
Vart överlycklig då jag vaknade av att Älsklingen knackade på balkongdörren. :D
Saknar han så otroligt mkt men nu är det bara idag och en del av imorgon kvar tills han kommer!
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!
men men nu ska jag kolla lite tv.
bey bye ;]
Whaaaaat!?

Hittade den här hos denna bloggare


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0