2 juni 2010

DATUM: 2010-06-02 TID: 21:42:20
Underbar dag!

Vaknade av att Lovisa bankade på altandörren, öppnade och fick bli hundvakt :)
Hon: kan du ta hand om Kompis? Jag (död): Ja. Hon: Okej, bra, då ska jag inte störa mer.
Hahahaha ! :D Han satt och kolla på mig nedanför sängen tills han suckade och la sig ner.
Jag va inte så värst kul men jag va ju nyvaken :p

När hon kom tillbaka så blev jag även erbjuden att följa till gve för Felicia skulle handla.
Vi for väl ca tolv och plockade upp felicia, tankade och sedan drog vi.
Vart även jag som handla: tre jeans leggings, sockar, bh, leggings, muggar, schampo och balsam.
Åt lunch på Frasses!! Chili Cheese for the win!!!
När klockan började närma sig fyra så började vi blåsa hemmåt. En riktigt trevlig dag :)

Då vi kom hem for jag och älskling och handlade och sedan blev det middag.
Efter det gick jag ut och gick med Kompis och Emma följde en lite sväng.
Hon vart självklart lat och glenn fick hämta upp henne efter halva rundan :D
Nu ska jag iväg och sola sedan ska jag umgås med min underbara marcus!!! ♥
Är lycklig, älskar sommaren, älskar Marcus, älskar livet! :D
Kompis = Lovisas hund ;p
bye bye ;]


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0