25 juni 2010

DATUM: 2010-06-25 TID: 10:27:14
Godmorgon.

Vaknade för ca en timme sedan av att pappa ringde och surra lite.
Jag vill vara ledig!!! Jag vill kunna fara till vlm och fira midsommar med min familj!!!
Men självklart så jobbar jag hela helgen!!! :( Idag börjar jag klockan 12.00 och slutar 21.15. :(
Marcus skulle jobba lördag, söndag men nu fick han ledigt lördag så nu känns det ännu värre.
Jag och Älsklingen får hälsa på dom till veckan, kanske både måndag och tisdag :)

Måndag fixar jag till naglarna hos Salong M och Tisdag klipper jag mig hos Malin.
Vi ska även till Luleå på Tisdag innan jag klipper mig och köpa presenter till mamma och pappa.
Blir även att handla någon sak till mig och varsin uppblåsbar båt till kk- veckan :D
nu ska jag duscha och fika sedan blir det jobbet.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0