3 juni 2010

DATUM: 2010-06-03 TID: 14:16:31
2 år och tio månader!!

Idag är det min och älsklingens två år och tio månaders dag!! ♥
Är så otroligt glad över att jag har fått denna tid med min underbara pojkvän!
Han betyder allt för mig och vi ska leva tsm länge till, om det går hela våra liv! ;p
Jag är så lycklig över att vi funnit varandra, kärleken vi har till varandra är underbar.
Marcus, love of my life! ♥ Älskar dig!
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!

Idag vaknade jag nio, då vart det tv tittande, duschning och sedan massage hos Magdalena.
Så jävla skönt det va! Hon ville inte ta för hårt eftersom jag är förkyld.
Ska dit efter balen så kan hon få ta i så all spänning försvinner från mina axlar. :)
Har efter massagen även varit på ragg med Lovisa, Kompis och Emma.
När klockan var ca ett så plockade marcus upp mig hos Emma så jag fick göra ett ärende.
Nu sitter jag här och kollar runt lite på internet och väntar på att Älsklnigen slutar.

Såg just att jag har likadana högklackat (pimps) som Melinda i Ghost whisperer! :)

Imorgon + resten av helgen har jag fått jobb, nice! :)
Fredag; 12.00 - 20.30
Lördag; 12.00 - 21.00
Söndag; 6.45 - 15.30

bye bye ;]



Kommentarer
ellinor

Grattis sötnosar! :) <3

2010-06-04 @ 08:06:12
Blogg: http://ellinorlundqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0