30 juni 2010

DATUM: 2010-06-30 TID: 16:04:41
Eclipse...

..Snart far Jag, Fanny o co för att se Eclipse i Vuollerim!! :D
Vi ska även äta mat på Sala thai innan bion börjar!! Satan så gott!!!


Blev inget skrivande igår p.g.a att jag hade så mkt att göra så skriver lite om igår nu ist.
Vi sov i Älvsbyn isf Vuollerim i måndags för att vi inte skulle behöva kliva upp så tidigt i tisdags.
Luleå resa igår, klev upp redan åtta för att kunna fara iväg nio så vi var i Luleå lite innan tio :)

När vi kom fram så mötte vi upp pappa för att ta nå ris säckar åt honom till Vuollerim.
Sprang in på dress man och köpte ett presentkort till pappa som födelsedagspresent :)
Efter det for vi på Clas Ohlsons och där köpte jag och älski varsin gummibåt (2pers)
Där var även pappa så vi tog även med oss en ris kokare åt honom till Vuollerim.
Sprang in på Gina tricot och köpte present till mamma och en tröja till mig själv innan vi skulle äta.
Sedan bjöd snälla pappa, mig och marcus på mat och det va jätte gott
For sedan till vlm där lämnade vi pappas saker, körde vidare till jmk som vi va framme ca ett.

När vi kom fram till jmk så va jag och klippte mig hos Malin och gjorde även två hål i öronen. :D
Hon hade bara två plast örhängen annars hade jag gjort tre hål för jag tål inte silver eller nickel.
Annard hade jag varit klar med ena örat men så nu har jag kvar ett på höger och tre på vänster.
Sen är jag nöjd och då blir det att göra om hålet i naveln om jag inte får igenom piercing smycket.
Jag har ju även några planer om tatueringar men dom får bli efter sommaren :D

Men nu ska jag kolla lite True blood tills det blir vlm för mat och bio!!!!! :D
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0