Eclipse!!!

DATUM: 2010-07-01 TID: 00:31:11
Love!!! ♥

Fan så jävla bra den va!!!!! :D Längtar till fyrans två filmer kommer ut!!!!
"Tjej kvällen" började med att Fanny och Amanda plockade upp mig på hotellet kl 17.00.
Sedan hämtade vi upp M på campingen och då va vi redo för att fara till Vuollerim :D
När vi kom fram blev det ragg, mat på Salathai, ragg och sedan förbi mig hos pappa.
Satt och surrade där ett tag, toalettbesök och efter det for vi på macken och köpte glass.
Raggade sedan tills vi såg att det börjat komma folk, då gick vi in eftersom vi ville ha bra platser.
Röda stolarna for the win!! hehehe.
När klockan passerat åtta ringde Rasmus så följde honom på en ragg, surrade lite med Danne.
Såg att klockan närmade sig halv nio efter lite surr så Rasmus fick köra tillbaka mig till bion.
Men självklart så startade inte filmen fören tio över nio!!!! tio plågsamma minuter. Haha! :p
Bra var iaf filmen och jag ska se den snart igen med Fanny Twilight maraton!!!
Sängen nu och se lite tv med Älsklingen så God natt och Sov så gott!! ;p
Over and out! ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0