EN DAG KVAR!

DATUM: 2010-06-05 TID: 21:25:34
YEEEES! ;D

En dag kvar av denna evigt långa helg! Imorgon börjar jag 6.45 och slutar 15.30!
Sen är jag ledig ett tag förhoppningsvis :p Till veckan har jag mkt att stå i inför balen.
Har bokad tid för naglar, färgning av hår (kanske klippa lugg), balfrisyr och hämta balklänning.
Allt detta ska ske innan Torsdag klockan halv sex!!!
Börjar närma sig nu och jag känner att jag får ont i magen av att tänka på det!
Fy fan va pinsamt och så töntig jag kommer att se ut!!!! HJÄLP MIG! Vad har jag gett mig in på..!?
men men när allt är över kommer jag tänka fan va kul jag hade med min underbara pojkvän!

Nu är jag ensam och övergiven till i natt/morgon för älsklingen är i piteå med grabbarna.
Kul att han är med killarna ibland, bra att vara ifrån varandra nångon gång då och då.
Hoppas att dom har jätte kul och kommer hem hela. :p Är iaf avis! ;D
Kommer faktiskt att vara tråkigt att lägga sig själv i en tom säng :/
men men nu ska jag se serier... God natt!
Over and out! ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0