Helgen!

DATUM: 2010-06-02 TID: 21:31:17
Älvsbyn.

Fredag följde Liselotte till älvsbyn och resten av helgen så klart :)
När vi kom fram till Älvsbyn hadlade vi så vi kunde laga mat, akaroner och bacon.
Efter att vi ätit vart det fix för mig och Liselotte och Marcus fixade en kyl låda för alkoholen.
När vi fixat klar hoppade vi ner i poolen me alkoholhaltiga drycker och massor med surr.
Strax efter att vi hoppat ner i poolen kom Pontus, Anton, Emil, Jenny och Peter. :)
När vi suttit i poolen ca två timmar började vi turas som om att få duscha.
Vi fick även besök av Robin, Tommy och Cristoffer, då när dom kom så fortsatte vi innomhus.
Kvällen slutade ca tre och sov som en stock efter fyra, Anton slaggade även hos oss. :p

Lördagen vaknade jag nio men låg i sängen till elva och blev tv tittande till halv ett.
Då när klockan va närmare ett vart det stressigt för mig och Liselotte till systemet. :)
Plockade sedan upp Marcus för att handla pizza till lunch och grillat till middag.
När vi kom hem till Marcus igen började vi trycka pizza och efter det vart det fix.
Jag och Lisen var färdigfixad, alkoholintaget hade börjat då kom Pontus och Jörgen strax efter.
Då började poolbadandet för Jag, Marcus, Liselotte, Pontus, Anton och Jörgen :D
När vi badat klar så blev det dusch och sedan kom Robin, Cristoffer, Tommy, Frans och Dennis.
Ölspelet hade börjat och dom joinade öven då dom kom. :)
Peter va snäll och körde mig och Liselotte till Kanis där vi träffade Crstoffer, Robin och Tommy. :)
Natten slutade för mig ca fem då Robin, siste man gick resten somnade ca tre :D

Söndag Bakisdag, Filmkväll med morötter och dipp.
Blåste ca åtta till jmk och vidare till porjus för att köra hem Liselotte, sedan tillbaka till jmk.
Serietittande och sova, jobb måndag :)

En kort sammanfatning av helgen! En riktigt trevlig helg med underbart trevligt folk!
Detta måse göras om och det är snart!! :D
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0