Konstig känsla.

DATUM: 2010-06-22 TID: 19:20:09
Blä!

Jag har en konstig känsla i kroppen, har typ sovit två timmar efter jag slutade jobbet.
Mår helt konstigt, typ mår illa men ändå inte på samma gång, kännssom att jag ska svimma.
Är fortfarande as trött,  skulle kunna gå och lägga mig nu men vi är hos Hans så det blir film ist.
Har just gjort Tomatsoppa till middag här hos Hans och det va lika gott som vanligt. :)
Blev en Blodgrape till efterrätt för mig och som tur är så har jag en till imorgon med.

Nu blir det film, The Crazies hette den och den är läskig så kommer inte kunna somna till den.
Fast omöjligt är det ju inte, hoppas att jag klarar av tt vara vaken, inte kul att somna till varje film.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0