Sverigepremiär i Vuollerim!!!! :O

DATUM: 2010-06-22 TID: 12:27:57
Eclipse har Sverigepremiär i Vuollerim! :D
30 juni 2010

Sjukt!!! Fan va kul att dom har fixat så att dom kommer ha Sverigepremiär i Vuollerim.
Det va tydligen nå tjejer som hade ringt SF bio under inspelingen av filmen och fixat detta.
Fan va roligt!!!!! Kul att det är folk som försöker iaf.
Måste fixa en bio biljett tills dess för det är ju bara ett måste när man är vlmbo och allt.
Har iaf hört med tjejerna och dom verkar vara på, kanske kan lura med Marcus dit oxå ;D

Har förresten slutat och jag såg nu att jag hade en rast att ta ut som jag missade :p
Nu ska jag iaf duscha, fixa mig och sedan kanske man tar en promenad :)
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0