11 mars 2010

DATUM: 2010-03-11 TID: 19:53:05
Arbetsam :D

Idag har jag hunnit varit på min sista praktikdag från 7.30 till 14.30 eftersom jag inte tog rast.
Sen var jag så snäll att jag hjälpte Lovisa på hennes jobb.
Tack vara att jag är så snäll tog det bara två timmar och ist för fyra som det brukar ta då hon är själv.
Efter det så gick jag hem, vek ihop all tvätt, duschade och knallade sedan upp till Lovisa i snabb takt.
Tjuvlånade hennes micro för att äta min middag och så lurade Lovisa mig att beställa mat på grillen. :p
När vi ätit klart allt gott från Grillen så gick jag hem, fast en riktig omväg för det är så tråkigt här.
Jag är helt ensam och det är riktigt jävla tråkigt, men men marcus kommer ju imorgon  :)
nu ska jag se lite serier :)
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0