12 mars 2010

DATUM: 2010-03-12 TID: 10:48:36
Godmorgon.

Vaknade klockan nio och kunde inte sova längre så låg och funderade till lite innan tio.
Ringde och väckte marcus klockan tio för han ska ju fara till jmk på tjugo min :D
Saknar han så otroligt mycket, ska krama sönder honom då han kommer hit.

Nu känner jag igen att jag bara vill fara bort, långt bort ett tag :)
men men vuollerim får duga, är ju skoter race imorgon och det får man då inte missa :D
Jag, Marcus och Emma ska fara till vlm idag och ha det jätte mysigt.
Synd bara att pappa inte kommer vara hemma den här helgen oxå.
Så det blir bara jag, Emma och Marcus i huset i helgen + att Rasmus ska komma förbi.
Var riktigt länge sedan jag träffade Rasmus så blir kul att få umgås med honom i helgen.

Tillbaka till varför jag känner för att fara bort är, för att nu kommer jag mista en "vän".
Kan inte kalla det vän om man inte kan vara vänner men är det iaf, eftersom man inte träffas.
men men nu är det bestämmt och så kommer det nu att bli, tänker inte krusa personen.

Va skulle jag göra utan min Marcus, inga krav om någonting, han tycker om mig för den JAG är.
Jag skulle aldrig palla att vara tsm med någon som ställer krav på hur jag ska vara och inte vara.
men men nu orkar jag inte gnälla mer så ska hoppa i duschen så jag r klar då marcus kommer :)
Har litee blider jag inte lagt in ännu sedan helgen men dom kommer snart.
bye bye ;]

Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0