2 mars 2010

DATUM: 2010-03-02 TID: 10:05:36
Godmorgon

Vaknade för ca en timma sedan och har hunnit äta lite frukost.
Idag börjar jag 12.00 och jag känner värkligen inte för att ha praktik idag.
Denna dag en en sådan dag som jag bara vill försvinna, typ utomlands eller till uppsala.
Tänk va skönt att bara flytta, men självklart så skulle jag komma upp lite då och då.
Vill jag ha någon jag kan säga allt till och den säger inget, den säger inte ens ett ord då jag pratar.
Tänk va skönt, nog för att jag säger allt till marcus men då när han inte är här.

men men nu ska jag sluta med mina dumma tankar :p
Ska se lite serier sen far jag på praktik så vet inte om det blir så mkt mer skrivet idag.
bye bye ;]

Vågen
På sistone har du säkert upplevt en inspirerande utveckling i din arbetsmiljö, men under veckan blir du istället rastlös och suktar efter förändringar och det förekommer en längtan om mer utrymme och frihet. Om du kunde komma bort och träffa intressanta människor, eller resa till någon ovanlig plats, skulle det vara ett bra alternativ.
Vissa angelägenheter vill inte lämna dig någon ro... Inte minst frågor kring kärlek och partnerskap. Vänner som finns i utkanten av ditt synfält hoppas att du kommer att visa ett större intresse för dem, och deras närvaro börjar också ha en effekt på dig. Utsikterna för kärlek är bra. Det kan vara värt att överväga att ta en risk istället för att passivt vänta. Det finns bra möjligheter för ett sådant tilltag att lyckas.

haha precis va jag skrivit va jag ville, fara bort. :)
1 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0