21 mars 2010

DATUM: 2010-03-21 TID: 14:24:59
Godmorgon.. typ

Vaknade ca elva idag men har sett massor med serier och så har jag inte haft nå internet :)
För det vart nå cp igår så att bara två kunde ha internet så jag var snäll oh lät grabbarna få det.
Fast jag satt mest och nötte massor med serier så jag behövde inge internet :)

Nu ska jag och Älsklingen och äta palt och sen börjar vi väl packa ihop allt och dra till Jokkmokk.
Nemo är just nú och tattuerar sig så när vi ätit är han nog klar.
I natt vart det bara jag och älsklingen som övernattade i Lanrummet, Nemo for iväg någonstans :p
men men nu är jag hungrig så inlägget blit inte längre än såhär.
bye bye ;]
Lan Helgen
19,20 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0