22 mars 2010

DATUM: 2010-03-22 TID: 10:19:44
Godmorgon

Vaknade halv tio i morse och det va jävligt skönt att vakna tidigare än va jag gjort i helgen.
Nu är onyttiga lan helgen avklarad och nu börjar den nyttigare veckan/livet för mig.

I Lördags fick jag ett samtal av Kusinen Björn och hoppas bara att han kan hålla de han sagt.
Han berättade att han och hans tjej ska följa med Bossse och Carola upp till påsk :)
Så för mig blir det inge Årrenjarka med Älsklingen, om nu Björn och Josefine kommer upp.
Fast jag tycker ju att dom skulle kommit upp under marknaden för det är ju roligare för dom.
Kommer nog vara rätt dött i vlm och jmk under påsk, eftersom dom flesta far upp mot fjällen.
men men kommer iaf bli kul att träffa dom, är vä ca fem år sedan Björn va upp hit :p
Själv har man varit ner och träffat dom i stugan eller till dom ca två ggr per år.

Nu ska jag hoppa i durschen, så mitt hår torkar idag :p
Sen blir det nog en promenad till Emma om hon är hemma annars går jag bara en sväng på byn.
bye bye ;]
Outfit fot today!
22 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0