24 mars 2010

DATUM: 2010-03-24 TID: 21:46:17
FUUUUUUKK!

Har tydligen haft internet hela jävla dagen men ändå inte!!! :(
Marcus min söta pojkvän hade stoppat in nätverkskabeln i fel utag i dator!!!! ;p
men men så är livet. :D

Idag har vi varit till vlm och ätit kycklingsallad hos mamma oc det va jävligt gott.
Vi for direkt Marcus slutade skolan och vi kom tillbaka till jmk ca åtta :)
Jag har varit hurtig idag, gick upp till emma, ner till skolan, upp till bankan och till hotellet igen.
Så har jag gått hela veckan en eller två gånger per dag och det känns jävligt bra :)
Känns skönt att ha blivit lite nyttigare och sundare så man inte blir en tjockis :p
men men nu ska jag och marcus krypa ner i sängen och kolla lite tv..
..Sorry för den dåligt uppdateringen. :(
Over and out ! ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0