26 mars 2010

DATUM: 2010-03-26 TID: 09:34:08
Yeeeees!! Hoppas, hoppas, hoppas!

Vårat packet har kommit fram!!!!
Hoppas bara att klänningen inte är för stor för då skriker jag. :p

26 mars

Brevbärarkontor Jokkmokk, Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställe.


Vaknade nyss och ska väll göra mig lite frukost eftersom jag inte ids gå en trappa upp.
Då hade jag fått mig hotellfrukost men är inte påklädd så vårat fika duger idag också. :)
Idag då Marcus slutar flyttar vi över till Anexet där vi bott tidigare fast tillbaka i 304.
Skönt att få det rummet igen för den har balkong och mer skåpar. :p
Vi hade egentligen fått flyttat igår kväll men vi bestämde oss för att sova här en natt till.
Jag och Marcus trivs rätt bra här för det är stort, 2 toaletter, 2 rum, 3 dschar och en bastu.
Det skulle bara hehövas målas om lite och fixa lite så hade det varit jätte mysigt här.
men men..
..nu ska jag fika och efter det ska jag promenera upp till Emma och sedan göra lite ärenden.
bye bye ;]
25 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0