29 mars 2010

DATUM: 2010-03-29 TID: 11:07:57
Godmorgon.

Vaknade nyss och är helt öm i hela kroppen, vt dock inte varför :p
I natt var det premiär för min sovmask, så jävla skönt.
Fast jag märkte att jag va ovan för jag hade dragit upp den på huvudet några gånger. :)

Snart är det Påsk och en av mina kusiner, Björn kommer upp och hans tjej.
Sen kommer pappas bror, Bo och hans fru Carola upp för att hälsa på.
Att min farbror skulle komma va planerat för länge sedan så det va kul att höra att Björn kommer.
Han har inte varit här sedan 2005 under påsken, syd bara att inte Mats kommer. :(

Planerna att följa Marcus o co till Årrenjarke blev ändrade, men va gör man inte för sin kusin...?
Kanske händer att vi tar en bil och fara upp dit en dag med Björn och Josefine.

Snart kommer min balklänning, som jag tror att jag ska ha på marcus bal. :p
men men nu ska jag kolla lite serier så...
bye bye ;]
29 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0